Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،Squid Game سئونگ گی هون را دنبال می‌کند، کسی که با بدهکاری زیاد زیست خود را در حال ادامه دادن است. با نوشتار حقایق پنهان سریال Squid Game همراه ما باشید.

بازی ماهی مرکب گی هون را دنبال می‌کند که در بازی با مردی مرموز و خوش لباس، که 100000 پوند به او می‌دهد باید درگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجکوم است که برنده بازی کودکان شود و یک کارت ویزیت که از او دعوت می‌کند تا بازی های بیشتری انجام دهد بگیرد.

گی هون می‌پذیرد و با 455 بازیکن دیگر به مکانی اسرارآمیز ربوده می‌شود. در آنجا آنها مجبور به انجام بازی‌های کودکان با عواقب مرگبار برای باختن می‌شوند. Squid Game دارای بسیاری از مفاهیم مشابه Alice in Borderland و بسیاری از فیلم ها و سریال های مشابه است که برای طرفداران آن نمایش جذاب خواهد بود.

فهرست نکاتی که در ادامه نوشتار حقایق پنهان سریال Squid Game خواهید خواند به شرح زیر است:

001 همه بازی‌ها را دوست داشت
001 در بازی اول اسکن نمی‌شد
001 رأی تساوی بود
001 هرگز سابقه ای نداشت
001 با ستاره دالگونا راحت تر بود
001 که ترسید شورش متوقف شد

Squid Game ، درام هیجان انگیزی که مردم آن را نسخه کره ای The Hunger Games می‌نامند، در حال حاضر شماره یک سریال های جهان در Netflix است. و اگر بازی ماهی مرکب را تماشا کرده اید، محبوبیت آن واقعاً تعجب آور نیست.

این سریال همه چیز دارد: بازی های کودکانه قتل محور. صندوق جایزه 45.6 میلیارد پوند (تقریبا 53 میلیون دلار استرالیا). یک عروسک غول پیکر 10 فوت با چشمان تک تیراندازطور. سربازان با لباس‌های بسته‌ی صورتی با ماسک‌های مخصوص پلی استیشن. میلیونرهای عجیب و غریب با پوشش چهره مات و مبهم.

قرار است کلی اتفاق بیافتد و با اتفاقات زیادی که در بازی Squid Game رخ می‌دهد، طبیعی است که مردم مشغول ارائه نظریه ها و تجزیه و تحلیل این سریال هیجان انگیز برای یافتن حقایق پنهان هستند که در 9 قسمت این سریال پراکنده شده اند.

به عنوان مثال، نظریه رایج مبنی بر اینکه او ایل نام و گی هون در واقع پدر و پسر هستند؛ تصور بر اساس این واقعیت ساده که پسر گی جون و او ایل نام هر دو به شیر حساسیت دارند و روزهای تولد مشابهی دارند. یا این نظریه وجود دارد که رنگی که یک شرکت کننده در بازی افتتاحیه متاکی Dakakji انتخاب کرده بود مشخص می‌کرد که آنها بازیکن (آبی) یا کارگر (قرمز) می‌شوند.

اما فراتر از نظریه ها، حقایق پنهان کاملاً واضحی نیز در سریال Squid Game وجود داشت. برای مثال دیوارهای سالن شرکت کننده را که به معنای واقعی کلمه هر بازی را از طریق تصاویر روی دیوار نشان می‌دهد، در نظر بگیرید. نکته‌ای که در مقاله بازیگران Squid Game (بازی مرکب) ؛ حقایقی که نباید بدانید ! هم به تفصیل توضیح داده‌ایم.

سپس پیشگویی عمده ای از مرگ شخصیت اصلی رخ داد که در ابتدای سریال اتفاق افتاد. به عنوان مثال، سانگ وو در پایان مسابقه خود را کشت و قصد داشت همین کار را در قسمت 2 انجام دهد قبل از اینکه دوباره به بازی فراخوانده شود.

به همین ترتیب، Sae-byeok قبل از بازی نهایی دچار شکستگی گردن شد، که شبیه نحوه نگه داشتن چاقو در گلو مردی بود که او را فریب داده بود. جانگ دئوک سو پس از سقوط در بازی پل شیشه ای جان خود را از دست داد، به این ترتیب او در قسمت 2 از تعقیب کنندگان فرار کرد.

اما چیزی که هیچ کس ندید پیرمرد 001، او ایل نام، پشت بازی ها بود. با این حال، با تأمل، در واقع تعدادی سرنخ پنهان وجود داشت که به آن پایان پیچشی شوک‌آلود اشاره می‌کرد. بنابراین بیایید همه سرنخ های پیچشی را که ممکن است در Squid Game از دست داده باشید، تجزیه کنیم.

001 همه بازی‌ها را دوست داشت

یکی از بزرگترین سرنخ هایی که نشان می‌دهد 001 پشت بازی ها است، دانش عجیب او و عشق به هر بازی است. به عنوان یک فرد پیر، ضعیف و بیمار، اینطور نیست که Oh Il-nam یک بازیکن ایده آل “Squid Game” باشد. در حقیقت، در هر 456 شرکت کننده تقریباً کسی حتی نزدیک به سن او وجود نداشت. با این وجود، هر بار که یک بازی انجام می‌شد، 001 روی دهانش کف می‌کرد و در برخی موارد، مانند Tug-O-War، او حتی با وجود داشتن تیم ضعیف تر، استراتژی چشمگیری برای پیروزی داشت.

001 در بازی اول اسکن نمی‌شد

اگر 255 نفر در بازی بچه ها با چراغ قرمز ، چراغ سبز جلوی چشم شما کشته شوند، حداقل کمی وحشت زده می‌شوید، درست است؟ خوب برای بازیکن شماره 001 چیزی وحشتناک وجود ندارد.

اوه ایل نام به جای اینکه از اینکه 50 درصد از اطرافیانش مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند شوکه یا شگفت زده شود، لبخند می‌زد. اما اگر بدانم ماشین کشتار رباتیک غول پیکر طوری برنامه ریزی شده است که هیچ وقت به من ضربه نمی‌زند، هرچقدر هم که حرکت کنم، احتمالاً من نیز عصبانی یا وحشت زده نمی‌شوم.

اگر به آشکارساز حرکت در بالای 001 نگاه کنید، به طور متفاوتی با دیگران روشن می‌شود. برای همه شرکت کنندگان دیگر، طرح سبز نیز با یک پوشش سبز همراه بود در حالی که Oh Il-nam و کسانی که به او نزدیک هستند، احتمالاً از هرگونه اشتباه احتمالی جان سالم به در نمی‌برند. در ادامه با نوشتار حقایق پنهان سریال Squid Game همراه فیگار بمانید تا ببینیم 001 چگونه محوریت ساختار روایی بازی ماهی مرکب است.

001 رأی تساوی بود

وقتی سربازان تصمیم به رای گیری کردند، 001 رایی را داشت که برای آزادسازی همه پس از دور اول بسیار حائز اهمیت بود، او اطمینان حاصل کرد که بازی از طریق قانون سوم عادلانه است:

001 به شرکت کنندگان اجازه داد تا با رغبت خارج شوند و برگردند، این بدان معنا بود که هیچ کس مجبور به بازی نبود. این حرکت فراتر از تسهیل وجدان 001، به این معنی بود که افرادی که برگشتند خسته کننده نخواهند بود زیرا با دانستن این که حذف منجر به مرگ می‌شود، همه چیز شگفت‌انگیزتر می‌شود. و همانطور که در بازی Glass Bridge دیدیم، VIP ها زمانی که همه چیز خسته کننده بود طرفدار بازی ها نبودند.

به علاوه، در پایان این سری، Oh Il-nam فاش کرد که تمام دلیل ایجاد بازی Squid به این دلیل بوده است که این افراد VIP فکر می‌کردند وقتی پول زیادی دارید یا به اندازه کافی، کافی نیست “زندگی سرگرم کننده نیست” زیرا “همه چیز خسته کننده می‌شود”.

001 هرگز سابقه ای نداشت

هر شخصیت اصلی Squid Game دارای یک داستانی بود که نشان می‌داد چه چیزی آنها را مجبور به بدهی و بازگشت به بازی کرده است. همه به جز Oh Il-nam.

ما دیدیم که گی هون مشکل قمار شدید دارد، سانگ وو به دلیل کلاهبرداری مالی از مقامات فرار می‌کند، سائ بایوک به شدت تلاش می‌کند تا برای عبور مادرش از مرز کره شمالی پول پرداخت کند و علی یک مهاجر غیرقانونی بود. به مدت شش ماه توسط کارفرمای خود دستمزد نگرفته است. اما برای اوه ایل نام تنها چیزی که می‌دانستیم این بود که او تومور مغزی داشت و هیچ نیازی به پول نداشت.

001 با ستاره دالگونا راحت تر بود

اوه ایل نام در انتخاب بازی های انجام شده دستی داشت، او آگاه بود که دور دوم بر روی آب نبات دالگونا تمرکز خواهد کرد. بنابراین وقتی Gi-hun پیشنهاد داد که چتر ستاره را قبل از شروع بازی عوض کند، 001، خودداری کرد. در حالی که بریدن ستاره به هیچ وجه آسان نیست، خطوط مستقیم آن را بسیار راحت تر از چتر Gi-hun یا حتی دایره علی انجام می‌دهد.

001 که ترسید شورش متوقف شد

هنگامی که شرکت کنندگان پس از یادگیری مجازات کشتن یکدیگر در خوابگاه‌ها شروع به شورش کردند، 001 متوجه شد که او در خطر واقعی است و نمی‌توان از او محافظت کرد.

او ایل نام می‌دانست که هدف انتخابی او آسان است، بنابراین به بالای تخت ها رفت و مستقیماً به دوربین ها درخواست کرد تا آشوب ها متوقف شوند. با وجود کشته شدن چندین نفر، پس از آنکه 001 ترس های خود را بیان کرد و خاطرنشان کرد که اگر خشونت ادامه یابد، کسی دیگر نمی‌تواند بازی کند – این یک مسئله واقعی برای VIP هایی است که برای تماشای دورهای نهایی حضور دارند – که مرد جلویی قدم برداشت. برای خاموش کردن شورش ها…

منبع:فیگار

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال بازی کره جنوبی بازی ها همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسورد و حقایق جالب آن

پسورد (Password) یا همان گذرواژه و رمز عبور در دنیای آنلاین امروز کاملاً حیاتی است و به همین علت روز جهانی پسورد هر سال در اولین پنجشنبه ماه می برگزار می‌شود و شرکت‌های متخصص در این روز آمار جالبی را درباره رمزهای عبور منتشر می‌کنند تا آگاهی از این موضوع افزایش پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، روز جهانی پسورد یا رمز عبور هر سال در اولین پنجشنبه ماه می (دوم می ۲۰۲۴ مصادف با سیزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای رفع نیاز حیاتی به گذرواژه‌های قوی ایجاد شده است و به افزودن احراز هویت قوی به رمزهای عبور مهم برای جلوگیری از سرقت هویت و سایر جرایم سایبری اشاره دارد. رمزهای عبور قوی و ایمن بسیار مهم هستند، به‌ویژه در دنیای امروز که بیشتر فعالیت‌ها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. به گفته مایکروسافت، ۹۹.۹ درصد از تهدیدات موجود برای رمزهای عبور را می‌توان با استفاده از احراز هویت چند عاملی متوقف کرد، با این حال هنوز هم عده انگشت‌شماری از مردم سراسر جهان به تغییر مکرر پسوردهای خود اقدام و خود را در برابر هکرها و دزدهای اطلاعات مصون می‌کنند.

پسوردها و حقایق جالب

امنیت سایبری در دنیای آنلاین کاملاً حیاتی و رمزهای عبور بخش بزرگی از آن است. با این حال به‌رغم آگاهی جهانی از لزوم به‌کارگیری نام‌های کاربری منحصربه‌فرد و ترکیب‌های رمز عبور پیچیده، توجه چندانی به این امر نمی‌شود و حتی تکرار گزارش‌های مربوط به حملات و نقض‌های سایبری در طول سال‌های متمادی حاکی از رایج‌تر شدن عادات بد مربوط به رمزهای عبور است. بررسی این عادات حقایق جالبی را نشان می‌دهد:

رمزهای عبور به راحتی هک می‌شوند، زیرا اکثر انسان‌ها از الگوهای مشابهی پیروی می‌کنند.

محبوب‌ترین رمز عبور در آغاز فعالیت صفحات وب ۱۲۳۴۵ بود و امروزه ۱۲۳۴۵۶ است.

زنان به استفاده از نام‌های شخصی در رمز عبور خود مشهور هستند و مردان سرگرمی‌های خود را انتخاب می‌کنند.

۹۱ درصد از مردم می‌دانند که هک رمز عبور خطرات امنیتی زیادی را به همراه دارد، با این حال ۵۹ درصد هنوز هم برای همه اطلاعات خود از یک رمز عبور استفاده می‌کنند.

اغلب میان رمزهای عبور ایجاد شده برای حساب‌های شخصی و کاری هم‌پوشانی وجود دارد و ۶۲ درصد از افراد از رمز عبور یکسانی برای حساب‌های کاری و شخصی خود استفاده می‌کنند.

مولدهای رمز عبور ابزاری عالی برای استفاده در صورتی هستند که به‌سختی می‌توان رمزهای عبور متعدد و قوی پیدا کرد. آن‌ها با ایجاد خودکار رمز عبور با استفاده از پارامترهایی مانند حروف مختلط، نمادها، اعداد، طول و قدرت کار می‌کنند.

هفت از هر ۱۰ نفر به رمزهای عبور برای محافظت از حساب‌های آنلاین خود اعتماد ندارند.

احراز هویت چند عاملی (MFA) یا احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) دو روش احراز هویت محبوب هستند که هویت کاربر را با درخواست چندین اعتبار تأیید می‌کنند، بنابراین راه‌های خوبی برای ایمن‌سازی همه حساب‌های آنلاین هستند و ۸۶ درصد از کاربران به این شیوه‌ها اعتماد دارند.

پسوردها از زمان شروع انقلاب دیجیتال، شکل اصلی احراز هویت بوده‌اند اما با پیچیده‌تر شدن رمزهای عبور و روش‌های رمزگذاری، مهارت‌های مجرمان سایبری نیز پیچیده‌تر شده است.

۹۰ درصد رمزهای عبور را می‌توان در کمتر از ۶ ساعت شکست.

۱۸ درصد از کارمندان رمز عبور خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند که این امر می‌تواند امنیت سایبری یک سازمان را به‌طور جدی به خطر بیندازد. ۴۲ درصد از کارمندان این کار را انجام می‌دهند تا بتوانند راحت‌تر با اعضای تیم همکاری کنند و ۳۸ درصد به این دلیل رمز عبور را به اشتراک می‌گذارند که خط‌مشی شرکت این است.

کد خبر 750048

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • حقایق پنهان درباره ماه
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد